fredag 9. juli 2010

Fotoshoot !



Camilla Waage fra Cfoto kom hjem til oss i dag for å ta bilder av meg og ungene. Det er mange som spør om bilder av barna mine i forbindelse med reklame rundt Bipper, men jeg og min mann har bestemt oss for at vi ikke ønsker det. Det er klart at barna mine har en sentral posisjon i Bipper siden Bipper i utgangspunktet ble utviklet for dem, men det betyr ikke at de kommer til å være på reklamen for produktet.

Av og til i forbindelse med redaksjonelle artikler kan det derimot være naturlig og gøy for alle at barna er med, men vi har bestemt oss for at det kun skal kunne trykkes bilder av barna sammen med meg. Siden de forrige bildene av meg og ungene ble tatt for over tre år siden var det på tide med et nytt sett, og Camilla har tatt noen fantastiske bilder. Her er et lite utvalg.

Hva synes dere?


0 kommentarer:

Kort om meg

32 år. Lykkelig gift. Mamma til tre barn. Gründer av Bipper. Evig idealist. Alltid i brann. Stort sett lykkelig og full av energi.