lørdag 3. juli 2010

Blir vi franske?


Etter nok en innholdsrik og spennende dag på konferansen i Roma, ble all vinnerne fløyet til Nice og fraktet til Sophie Antipolis som er Frankrikets svar på Silicon Valley. Som en del av prisen vi vant har vi også fått gratis tilgang på kontor lokaler + andre ressurser i 2 år. Det å ha kontor ved Riviera’n er slett ikke å forakte!!!

Denne delen av prisen er organisert og sponset av Team Cote d’Azur og vi møtte noen av deres representanter til en veldig hyggelig middag på stranden i Juan les Pines. Her var det også uformelt nok til at vi kunne ta av oss skoene, gå litt i den myke sanden og vasse uti det varme vannet, mens vi beundret den flotte solnedgangen…

Neste dag var det satt opp besøk hos flere av de ledende teknologi og telekom selskapene i Sophie  Antipolis i tillegg til intervjuer med blant annet Fransk TV. Jeg innser at jeg må lære meg fransk, men hadde en bra tolk. Takk Jansen! Jeg satt spesielt stor pris på de informative og interessante presentasjonene vi fikk fra flere av lederne ved Orange labs.

Slitne, men fulle av inntrykk satte vi oss på flyet til Oslo fredag kveld (og kom for sent til å rekke siste fly til Bergen)…

0 kommentarer:

Kort om meg

32 år. Lykkelig gift. Mamma til tre barn. Gründer av Bipper. Evig idealist. Alltid i brann. Stort sett lykkelig og full av energi.