onsdag 21. juli 2010

I Sveio hos Pappa

Etter at foreldrene mine gikk fra hverandre for noen år siden, har pappa bodd på hytta i Sveio. For han er Sveio hjem, og han elsker det å bo midt i naturen uten å høre annet enn lyden av en båtmotor i ny og ne. Hytten begynner nå å bli et hus, og er snart så påkostet at han aldri i verden vil gå i pluss dersom han forsøker å selge den. Men det er neppe det som er poenget….

Ungene elsker å være der på besøk. Lekerommet i andre etasje er fullt opp av mine og min søsters gamle leker og bøker. Det mangler definitivt ikke på noe å gjøre! I tillegg er det bare utrolig vakkert på Haugalandet. De siste årene har vi plaid å reise ned i juni for å få med oss vikingfestivalen. Den gikk vi glipp av i år, men vi fikk både badet, hatt noen flotte timer på sjøen og spist Raspeballer i Vikebygd.

På lørdag – som også er bursdagen min og Oda sin – er det Vikebygdfestivalen! Planen er klar!


0 kommentarer:

Kort om meg

32 år. Lykkelig gift. Mamma til tre barn. Gründer av Bipper. Evig idealist. Alltid i brann. Stort sett lykkelig og full av energi.