onsdag 7. juli 2010

Madrid - hvorfor så vanskelig?


Hvorfor? Hvorfor? Hvorfor? Hvorfor går det ikke direkte fly til Madrid fra Norge? 

Nils og jeg er på vei til et viktig møte med et ledende mobilselskap i Madrid og turen går fra Bergen til København, København til Zurich også endelig Zurich til Madrid. 14 timer!!! Er det mulig? Stod opp klokken 04:30 i går morges, og var ikke fremme på hotellet før klokken 19:30.

Som om ikke det var nok innså jeg under turen at jeg har glemt skjerm-adapter til Mac’n som er kritisk for å koble meg opp til projektøren som skal brukes i neste dags møte.  Ville være lite hyggelig å sitte i et møte med deler av ledelsen av Global av selskapet og ikke kunne presentere! Så snille Nils tar på seg jobben med å farte Madrid rundt i Taxi for å kjøpe nytt. og  finner heldigvis en butikk rett før stengetid. Ettersom butikkene nekter å akseptere betaling  med kort uten at passet vises frem (all annen id var ikke god nok), gikk taxi-turen til en minibank, før den igjen gikk tilbake til butikken. Godt butikkene er oppe til 21!! 

Det blir en sen og kjedelig middag på hotellet. Spesielt kjedelig fordi Nils er mest interessert i å følge med på VM kampen på TV. Neste dag var jeg likevel glad for at Nils er såpass oppegående når det gjelder fotball fordi det ble pratet fotball VM de første 10 minuttene av møtet!!! 

Etter nok et positivt og spennede møte, var det igjen tid for å sette nesen mot flyplassen og en lang tur hjem til Norge. Skulle ønske jeg hadde tid til oppleve mer av denne flotte byen, men dessverre har ikke en gründer tid til slikt. Om et par år muligens????

0 kommentarer:

Kort om meg

32 år. Lykkelig gift. Mamma til tre barn. Gründer av Bipper. Evig idealist. Alltid i brann. Stort sett lykkelig og full av energi.