torsdag 29. juli 2010

London - in and out!


Igjen er jeg oppe tidlig morgen for å komme meg til London og et veldig spennende møte med et stort mobil selskap der. Jeg møter Nils på Heathrow (han fløy familien sin hjem i helgen og stilte sporty opp på flyplassen i London tre dager senere. Konen til Nils fortjener minst tusen klemmer for å være like tålmodig som min mann!)

Taxien til kontoret til den store operatøren var langt mer kostbar enn vi forestilte oss. Hele 40 pund for knappe 15 minutter’s kjøring. Til sammenligning betaler vi bare 50 pund når vi senere drar helt til Gatwick - rundt en times kjøretur på motorvei???

Vi har et veldig bra møte som resulterer i at de ønsker en test mot en gruppe av deres kunder. Selvfølgelig fantastisk positivt, men igjen mer jobb i en allerede full-booket agenda…. Hjelp! Vi trenger flere folk! Nå!

Dette blir nok en sen kveld, og jeg lander ikke i Bergen før midnatt. Working 9 to 5? Hva er det  for noe??

Som dere ser på bildet er selvsagt den fantastiske vesken alltid med! Jeg digger den! Og til lunsjen kastet vi i oss hele fire Innocent. Kjenner dere dette selskapet? Anbefaler både produktene deres og selskapet som helhet på det varmeste. Hjemmesiden er kanskje ikke den kuleste designmessig, men les det som står der. Da smilier du! Og se på filmene fra generalforsamlingene. Da koser du deg!

0 kommentarer:

Kort om meg

32 år. Lykkelig gift. Mamma til tre barn. Gründer av Bipper. Evig idealist. Alltid i brann. Stort sett lykkelig og full av energi.