mandag 19. juli 2010

Thailand i Oslo


Når vi først er i gang med mat og slikt må jeg nesten få fortelle litt om min favorittplass i Oslo. Yaya’s! Det har nå kommet tre av disse Thai-restaurantene til hovedstaden, men min favoritt er og blir den på Akerbrygge. Dersom du går forbi den shabby inngangen vil du aldri tro at døren skjuler en eksotisk oase med deilig mat!

Vi tok med ungene til Yaya’s i dag for å spise middag, og både store og små koste seg! Ungene fikk brus i flaske med minst 10 sugerør hver (akkurat slik som de fikk på stranden i Thailand da vi var på backpacking dit i 2004), og med elefanter Tuk Tuk’s og torden hadde ungene nok å følge med på.

Tror det har kommet en ny kokk siden sist jeg var der for rettene var noe sterkere enn jeg husker (bestill de aller mildeste til ungene – vi bestilte litt sterk som ble for sterk!), men maten var fantastisk!

Anbefales!




0 kommentarer:

Kort om meg

32 år. Lykkelig gift. Mamma til tre barn. Gründer av Bipper. Evig idealist. Alltid i brann. Stort sett lykkelig og full av energi.