torsdag 26. august 2010

Thon Linne - not again





Bor alltid på Thon, og denne gangen på Thon Linne. Fullt i sentrum og havnet langt ved travbanen.

Kan leve med det, men ikke med Internett som bruker 5 min på å laste Aftenposten.no. Hva er det for noe? Alt dokumentert på video (nerder meg med Jing) og klart for distribusjon for andre som trenger flashback til 90-tallet!

Thon har vanligvis Telenor som leverandør. Fungerer supert med nett alle de plasser jeg har vært, men Linne bruker et selskap som heter www.zlip.no. Først trenger jeg hjelp til å komme på nettet (når var det sist nødvendig?). Deretter - når nettverket er tregt og jeg (på huset - takk!) får oppgradert til bedre hastighet - fortsatt ikke får bedre dekning og ringer Zlip sin vakt, slenger de på røret. Kundeservice!!! Hallo??? Først når Olav (min Cto som jobber like mye som meg - er det mulig?) legger igjen en sint melding på svareren, ringer de tilbake igjen. Var vel ikke så mye positivt å si om servicen da heller dessverre.... Men rommet mitt er i alle fall Bipper oransje :-)

Det var dagens galle fra en stort sett fornøyd, men nå pottesur, Thon-gjest.... For øyeblikket på nett fra den lille skjermen!


- Posted using BlogPress from my iPhone

0 kommentarer:

Kort om meg

32 år. Lykkelig gift. Mamma til tre barn. Gründer av Bipper. Evig idealist. Alltid i brann. Stort sett lykkelig og full av energi.