lørdag 28. august 2010

Live fra a-ha







Å blogge direkte fra konsert er kanskje litt for live, men dette vekker så mange minner...

Jeg var forelsket i Morten da jeg var 9 år. Han fikk mitt pur unge jentehjerte til å banke hardt. Take on me jomet fra rommet konstant... Need I say more?

Da jeg var 21 traff jeg Morten i Oslo. Vi holdt begge foredrag ved feiringen av Barnekonvensjonen, og jeg ble så mo i knærne da jeg traff han at jeg knapt fikk frem et eneste ord. Tror jeg klarte å si "hei". Å debattere med folk som Hillary Clinton og Dalai Lama hadde jeg ikke noe problem med, men Morten.... Damn - den mannen....

Nå står han på scenen foran meg og er like rå, kul og hot som alltid de siste 25 årene. At dette er deres farvel turne kjennes rart. For mine egne unger er de jo nye... Tiden flyr!


- Posted using BlogPress from my iPhone

0 kommentarer:

Kort om meg

32 år. Lykkelig gift. Mamma til tre barn. Gründer av Bipper. Evig idealist. Alltid i brann. Stort sett lykkelig og full av energi.