lørdag 7. august 2010

Karanba - vi er i finalen!


Karanba, Karanba, Karanba! Vi vant kvartfinalen som ble spilt kl 11 i går etter en alt for nervepirrende kamp som endte 2-1 etter ekstraomgang, og 4-1 i semifinalen. Nå er vi i finalen, og om en liten stund setter vi kursen mot Ekeberg igjen. Finalen sendes direkte på tv kl 17. Følg med!

Fantastiske resultater, men mest av alt gleder jeg meg over gutta og på Tommy's vegne. Jeg er så stolt over å få være med på laget og så utrolig glad for at vi kan hjelpe. Ekstra kjekt er det å se at Håkon og Christian (Tele2 sjefene) blir like engasjert og rørt som oss.
At JEG skulle bli like engasjert av fotballen som av Tommy's idealisme og guttas enorme glede over det Karanba gir dem, hadde jeg ikke trodd, men jeg er på god vei mot å bli fotballfan selv tror jeg...



0 kommentarer:

Kort om meg

32 år. Lykkelig gift. Mamma til tre barn. Gründer av Bipper. Evig idealist. Alltid i brann. Stort sett lykkelig og full av energi.