mandag 11. januar 2010

'No Pants Day' i San Fransisco

Mitt første møte med San Francisco var en haug av mennesker uten bukser! Til og med Nils og Olav var bukseløse da jeg møtte dem på puben for å høre livemusikk...


Selv om jeg var utslitt etter nesten en uke i Vegas var det spennende å komme til SF. Jeg har aldri vært der før, og byen er så interessant og fasinerende. Likevel sovnet jeg raskt da jeg kom til hotellet og så den myke sengen... Da jeg våknet noen timer senere hadde jeg flere meldinger og tapte anrop fra Nils og Olav som ba meg komme ned i baren ved siden av hotellet. 


De skulle også egentlig ha en rolig kveld med et par øl og fotballkamp, men planene ble rask forandret da de kom inn på 'The Gold Dust Lounge'.. Nesten alle som var der satt i undertøyet - folk i alle fasonger, menn, kvinner, gamle og unge. Det viser seg at akkurat denne søndagen, tusenvis av mennesker hadde meldt seg inn i en Facebook gruppe kallt "No pants Day!!" og alle hadde samlet seg i sentrum tidligere på dagen for å drikke øl.


Da jeg endelig kom meg ned til Olav og Nils satt de der allerede i undertøyet, to øl hadde blitt til fler og de shottet med sine nye venner. En gruppe bestående av både advokater og bankmenn, designere og musikere. Det var et band som spilte, folk danset og sang, og alle var i godt humør. Jeg valgte å beholde buksene på, men hadde det likevel gøy :-) "No pants day" nådde lokalnyhetene, noe som hevet stemningen enda et hakk. 


En uforglemmelig start på SF oppholdet. Folk var vennlige, glade, morsomme og uhøytidelige. Et frisk pust!
På undergrunnen...

Hvorfor bruke bukser på 'No pants day'?

Olav og Nils gjør som resten!

Veldig bra musikk!




0 kommentarer:

Kort om meg

32 år. Lykkelig gift. Mamma til tre barn. Gründer av Bipper. Evig idealist. Alltid i brann. Stort sett lykkelig og full av energi.