lørdag 23. januar 2010

Innspilling til reklame i USA

I dag spilte jeg inn stemmen til reklamen som skal gå i USA. Ja – faktisk! Den kommer til å gå denne våren etter TV-serien New Scandinavian Cooking, og vil gå i 3-4 år.

I sesong 7 av New Scandinavian Cooking skal Bipper ha en ti sekunders reklame før og etter hver episode som skal gå i Nord Amerika. Det er tretten episoder, og hver går i gjennomsnitt 100 ganger. Det betyr 260 000 sekunder eller 4300 minutter eller 72 timer. Ganske mye TV tid!

Jeg gleder meg veldig til den begynner, men jeg er også litt bekymret for at vi ikke er klare for å lansere når den sendes første gang. Siden den skal gå såpass lenge vil de første 6 måneden brukes til merkevarebygging og gi seerne muligheten til å melde seg på vårt nyhetsbrev og få spesialtilbud, før vi lansere Bipper i USA i løpet av høsten.

Jeg legger ut reklamen på bloggen så snart jeg har lov til det. Ti sekunder er ikke så lenge, så vi bestemte oss for å fokuserer på Bipper som merkevare og historien bak. I reklamen hører du meg si: ”Created by me. A mother of three. To make mobile kids safer, and your life easier.”

Håper du liker både reklamen og TV-serien!






0 kommentarer:

Kort om meg

32 år. Lykkelig gift. Mamma til tre barn. Gründer av Bipper. Evig idealist. Alltid i brann. Stort sett lykkelig og full av energi.