søndag 10. januar 2010

Flyr med Virgin - og liker det!

Dere som kjenner meg godt vet at jeg er Branson fan. Jeg trodde det egentlig ikke før jeg leste ALLE bøkene hans i fjor sommer og jeg oppdaget at han er idealist, som meg. Nå som jeg hadde lest alt om Virgin Atlantic var jeg spent på turen.


Jeg hadde store forventninger til flyreisen. Men kan egentlig økonomi klassen være så forskjellig fra andre selskaper?
Ja faktisk! Da jeg gikk ombord ble vi ønsket velkommen av rolig jazzmusikk og en innredning som en fancu klubb. Vi fant setene våre og satte oss godt til rette. Mye benplass og et spennende underholdningssystem kallt Red ventet å oss. Jeg elsket sikkerthetsvideoen (se nedenfor)! Både Olav og jeg lo så mye at passasjerene så rart på oss..


Da jeg leste menyen ble jeg sulten og fornøyd. Jeg har aldri sett en så fristenede meny før og ville vel egentlig ha alt de tilbød. Jeg liker det at de bare serverer god mat, slik at du selv kan bestemme hva du vil ha (men betale selv så klart). Det var også veldig praktisk at man kan bestille via Red, 'online', og få det levert til setet ditt. Jeg bestilte faktisk ingenting, men tok med meg menyen hjem (unnskyld Branson) sånn at jeg kan få inpirasjon til hvordan man kan presentere produkter.


Hvorfor jeg ikke bestilte noe? Fordi det var internett på flyet! Ja, jeg kunne sjekke mail, surfe og være på Skype. Jeg måtte selvfølgelig prøve dette, så jeg oppdaterte Facebook og sa i fra til mine businesskontakter på Skype hvor jeg befant meg. Morro!


Branson - you've just got to love them!


Olav studerer informasjonsbrosjyren - 
klar for å bli underholdt!

Fantastisk meny!



Sikkerhetsvideoen


0 kommentarer:

Kort om meg

32 år. Lykkelig gift. Mamma til tre barn. Gründer av Bipper. Evig idealist. Alltid i brann. Stort sett lykkelig og full av energi.