lørdag 9. januar 2010

CES 2010 - Showet


CES er stort. Las Vegas Convention Center, med sine 2.3 millioner kvadratmeter var fullsatt av selskaper fra hele verden som viste frem sine siste produkter. 104 land var representert!

120 000 mennesker skal ha vært innom, noe som betyr folksomme ganger og køer i kafeene og på Startbucks. For ikke å nevne taxikøen... 

Olav og Nils ble med en gang imponert over de største standene, som Sony og Panasonic som viste frem det siste innen 3D teknologi på store skjermer. Drømmen er å ha en sånn skjerm på veggen i stuen under fotball-VM i sommer! 

Andre morsomme trender var internett basert TV og lesebrett, men også enheter som var lagd for å gi foreldre muligheten til å lolkalisere sitt barn. Det bekrefter vår mening om at timingen er god for å lanseren en trygghetsløsning for barn og mobil!

Man kan si mye om Vegas, men det i hvert fall et interessant sted! Jeg er gald for at jeg var her, men for meg holdt det med fem dager...

Min datter hadde elsket disse hodertelefonene!

Tynnere og tynnere TVer.. Nå også tilgjengelig 
som bilderammer!

Haugevis av utstillere! 3D var det store i år.

Motorola-standen var superfin! Den passet perfekt
til min Bipper-veske. Og ja, det er ekte gress!



0 kommentarer:

Kort om meg

32 år. Lykkelig gift. Mamma til tre barn. Gründer av Bipper. Evig idealist. Alltid i brann. Stort sett lykkelig og full av energi.