fredag 2. april 2010

Denne tjenesten kommer til å organisere livet mitt og spare meg mye tid!


37 Signals - jeg elsker tjenesten allerede! De har stil. De har humor. Og de har fire utrolig bra tjenester for små bedrifter som jeg tror vil gjøre all kommunikasjon og organisering i Bipper mye enklere. 

Ok- det er kanskje litt tidlig å si siden jeg bare har prøvd den i en ukes tid, men jeg frelst. Jeg har lett etter gode internettbaserte løsninger som vil gjøre businesshverdagen enklere, og ved en tilfeldighet kom jeg over 37 Signals.

Akkurat nå er jeg utrolig fornøyd og har troen på at dette vil 'redde meg'! Det som imponerer meg mest er at 37 Signals har latt andre utviklere bygge på deres systemer. Det betyr at flere apps er tilgjengelige - kan ikke vente med å teste dem ut!

God prosjektplanlegger!

Organiser alle dine kontakter og del dem med teamet!

Organiser alle dokumenter etc. og del internt/eksternt. 
Gleder meg sånn til å få dette på plass!

Jeg liker Skype, men jeg tor at dette kan gjøre alt enklere 
siden vi kan dele chatter inn i konkrete emner.

0 kommentarer:

Kort om meg

32 år. Lykkelig gift. Mamma til tre barn. Gründer av Bipper. Evig idealist. Alltid i brann. Stort sett lykkelig og full av energi.