mandag 19. april 2010

Vi lanserer ikke i mai - feil i Finansavisen!

Enda en flott artikkel om Bipper i Finansavisen, men den innholdt feil: Vi lansere ikke i mai slik de skrev!

Det er viktig for meg å få understreket dette! Personlig ville jeg selvfølgelig ønsket å lansere i mai, men for at vi skal levere en trygg løsning for barn, må alt testes grundig før det lanseres kommersielt. Føst internt og deretter med familier. Denne prosessen har vi startet på nå.

Når skal vi lansere? Så fort vi kan si "Bipper er 100 % trygt og feilfritt". Jeg har aldri utviklet software før, og jeg har skjønt at dette er en tidkrevende prosess. En ting er å utvikle websider og koder. Noe annet er å teste løsningen. Ikke èn gang, men flere ganger på flere og flere telefoner. Vi kan ikke levere en trygghetsløsning til barn og voksne som ikke er helt trygg. Hvis vi hadde gjort det, hadde vi da kunne si: "Vi gjør mobilbarn tryggere og foreldres hverdag enklere"?! Hvis det er en feil noe sted når Bipper eksempelvis brukes på en viss type mobiltelefon, er vi nødt til å vite dette før vi lanserer - og ikke etter.

Ingenting ville gjort meg gladere enn om vi hadde muligheten til å lansere akkurat nå, og - jeg lover dere - så fort Bipper er grundig testet kommer vi til å lansere og være tilgjengelig der du befinner deg!

Hvis du øsnekr å delta i testingen, kontakt Ann Elida Eide (ann.elida(at)bipper.com). Hvis du vil motta spesialtilbud når vi lanserer, meld deg på vårt nyhetsbrev på www.bipper.no.

Feilinformasjon! Vi lansere ikke i mai.
Men så snart vi kan!


0 kommentarer:

Kort om meg

32 år. Lykkelig gift. Mamma til tre barn. Gründer av Bipper. Evig idealist. Alltid i brann. Stort sett lykkelig og full av energi.