tirsdag 13. april 2010

Våren er (endelig) her!

For tre uker siden dro jeg fra et snødekket Norge og over til USA. Når jeg kom tilbake ti dager senere var våren her. All snøen hadde smeltet, gresset blir grønnere, trærne blomstrer. Det er så deilig!

Ikke misforstå – jeg har virkelig nytt denne vinteren. Det har ikke vært så mye snø på så lenge jeg kan huske, og barna har hatt muligheten til å stå på ski eller ake hver dag. Og her på Vestlandet er jo ikke det akkurat helt vanlig, her regner det jo mesteparten av vinteren… I år hadde også vi en nydelig vinter. Men det betyr ikke at det ikke er deilig når våren kommer snikende…

Etter jobb i dag hadde barna og jeg en liten piknik på verandaen. Min mor hadde bakt eplekake til oss på søndag, og i dag spiste vi restene og melon i solen. En god følelse! Jeg elsker å være sammen med barna mine, men dessverre har jeg ikke muligheten til å være det så mye som jeg ønsker på grunn av all reisingen og en tettpakket timeplan.

Så snart testingen er over og den kommersielle fasen har startet håper jeg at jeg kan ta med meg barna mine på noe av reisingen. Jeg husker at jeg likte å være med min far på forretningsreise da jeg var barn, og jeg tror at mine barn også vil like det. Jeg vet i hvert fall at jeg vil være veldig glad for å ha dem med!

0 kommentarer:

Kort om meg

32 år. Lykkelig gift. Mamma til tre barn. Gründer av Bipper. Evig idealist. Alltid i brann. Stort sett lykkelig og full av energi.