tirsdag 1. juni 2010

Jeg elsker Innovasjon Norge!


Da jeg var på et "hemmelig" møte hos EU Kommisjonen i Brussel fikk jeg beskjeden om at Innovasjon Norge hadde bestemt seg for å støtte oss med 7,5 millioner kroner! Wow!!

Innovasjon Norge har fra starten støtter Bipper, og er en viktig grunn til at vi har hatt en såpass god utvikling. Likevel - å bli støttet med et såpass betydelig beløp er sjeldent, og jeg er så glad for at de har tro på oss! Jeg føler meg så heldig som har de involvert!

Støtten er en IFU-kontrakt (Industriell forsknings- og utviklingskontrakt) som blir tildelt små eller mellomstore bedrifter som har inngått samarbeid med større internasjonale bedrifter. For Bipper var avtalen basert på samarbeidet med Motorola og en - fortsatt hemmelig - Europeisk operatør. 

Den gode nyheten ble feiret på flyet hjem - hvor Nils og jeg skålte i champagne fra små plastkopper!

Nils feirer på flyet. Takk Innovasjon Norge!


0 kommentarer:

Kort om meg

32 år. Lykkelig gift. Mamma til tre barn. Gründer av Bipper. Evig idealist. Alltid i brann. Stort sett lykkelig og full av energi.