fredag 11. juni 2010

På TV!





I februar ble jeg kontaktet av TV2 som gjerne ville ha meg som en av profilene sine i en ny serie de skulle ha på TV2 Nyhetskanalen kalt Skaperkraft. Totalt skulle vel seks gründere profileres, og jeg skulle komme inn som den siste profilen.

Og i dag er dagen! Det er lenge siden sist jeg har vært på tv. Faktisk over 10 år! Nå følte jeg meg gammel ja! Høsten 1999 var jeg mye i media. Jeg hadde akkurat gitt ut en bok, arrangert en tre dagers konferanse i London og fått en del omtale som følge av at jeg hadde sittet i paneldebatter med noen av verdens mest kjente politikere og foregangspersoner. Faktisk var det en liten snutt med meg som nyttårsaften 1999/2000 ble sendt på tv over hele verden! Og nå skal jeg på tv igjen…

Til tross for at nesten ingen tror meg når jeg sier det, så er jeg ganske nervøs – både før medieopptredener og foredrag. Min store fordel er at jeg i stedet for å stotre og stamme blir enda mer energisk som følge av at adrenalinet pumper! Og slik tror jeg det var i dag også, selv om jeg ikke har sett innlegget selv. Noe jeg trolig aldri kommer til å gjøre. Å være på tv er en ting. Å se seg selv er en annen ting…. ;-)

0 kommentarer:

Kort om meg

32 år. Lykkelig gift. Mamma til tre barn. Gründer av Bipper. Evig idealist. Alltid i brann. Stort sett lykkelig og full av energi.