onsdag 26. mai 2010

Strategisamling - et must!

Med både Nils, Are og Roy på plass i Bergen sammen med resten av teamet var det tid for en strategisamling. Og litt morro!

Vi har alltid hatt en årlig strategisamling. I år var det viktigere enn noen gang, siden 2010 og 2011 er veldig store år for oss. Vi forbereder oss til lansering både i Norge og internasjonalt!

Jeg skulle så gjerne ha fortalt dere mer om hva som skjer, men jeg kan dessverre ikke. Det er fortsatt litt tidlig… Det jeg kan si er at siden vi vant Mobile Premier Awards og etter at Motorola slapp nyheten om vårt samarbeid har interessen rundt Bipper eksplodert – vi får henvendelser fra hele verden. Vi blir kontaktet av store operatører, kjeder, salgansvarlige etc. etc. Fantastisk!

Det eneste er at vi ikke akkurat har vært forberedt på den store interessen såpass tidlig. Med penger på plass er vi nødt til å ansette flere folk raskt. Jeg har noen gode kandidater på listen min…
Olav demonstrerer Bipper på en Samsung Corby.
 Barna elsker denne telefonen!

En konsentrert Nils...

Gründerchampagne (cava) til alle for å feire emisjonen!

Line (vår medie- og administrasjonsassistent) 
nyter god mat og drikke i solen ved bassenget.

Tapas fra SIB til alle!

Ann Elida - vår flotte økonomiansvarlig

Roy - konsulent og styremedlem. Mye erfaring fra telekombransjen!


0 kommentarer:

Kort om meg

32 år. Lykkelig gift. Mamma til tre barn. Gründer av Bipper. Evig idealist. Alltid i brann. Stort sett lykkelig og full av energi.