mandag 7. juni 2010

Invitert til ambassaden - igjen!


Da ser det ut til at det blir en Oslo-tur på meg 24. juni. Jeg mottok denne invitasjonen fra USAs ambassadør Barry White og hans kone i dag – til feiringen av ‘the Independence Day’. Selvfølgelig takket jeg ja!

Jeg møtte Mr. Og Mrs. White for første gang tidligere i år på en lunsj hos dem, der temaet var sosialt entreprenørskap. Dette er noe som ligger veldig nærme hjertet mitt og noe jeg gjør mitt beste for å drive Bipper etter.

Jeg håper at jeg resten av livet har muligheten til å støtte sosiale initiativer. Å kombinere business med idealistiske prosjekter er fremtiden – mener jeg. Det er absolutt mulig å bygge opp og drive en business basert på dette.

Jeg var veldig imponert over begge de to. I løpet av livet har jeg møtt en del høyt profilerte personer. De som gjør inntrykk på meg er de som fortsatt er lidenskapelig opptatt av ulike temaer. De som vil snakke MED deg og LYTTE og DELE ideer. Det virker som om veldig mange mister interessen i når de når de posisjonene og den suksessen de ønsker. Dette er ikke tilfelle med ekteparet White. Jeg har sjelden møtt mennesker som bryr seg så mye som de gjør. Vi er heldige som har dem i Norge!
Mr. White og meg under vårt første møte

0 kommentarer:

Kort om meg

32 år. Lykkelig gift. Mamma til tre barn. Gründer av Bipper. Evig idealist. Alltid i brann. Stort sett lykkelig og full av energi.