mandag 10. mai 2010

På pallen i Roma!


Vi fikk nettopp vite at Bipper er blant topp tre i SIMagine; en global konkurranse der den beste SIM applikasjonen kåres. Finalen er i Roma 30. Juni, og vi får da vite om vi når helt til topps!

Dette er en STOR happening; de flyr faktisk Nils, Olav og meg ned til Roma der vi skal presentere Bipper foran et publikum og en jury bestående av  de mest innflytelsesrike i mobilbransjen.  Jeg er veldig spent!

Vi blir også tatt med på tur til Nice og Sophia Antiopolis; et sted man kan kalle Frankrikes Silicon Valley. Dette er samlingsstedet for telekom-branjen i Europa, med alle nødvendige ressurser på et sted. Perfekt for Bipper! 

Siden vi er blant topp tre kommer vi til å motta en pengepremie, vi vet bare ikke hvor mye enda…
En annen del av premien vil være gratis kontorlokaler i Sophia Antiopolis i 2 år, og støtte og veiledning i forhold til etablering i Europa. Det er vel på tide at jeg lærer meg å snakke fransk?!
Presentering av Bipper på mobilmessen 
i Barcelona i februar




0 kommentarer:

Kort om meg

32 år. Lykkelig gift. Mamma til tre barn. Gründer av Bipper. Evig idealist. Alltid i brann. Stort sett lykkelig og full av energi.