mandag 3. mai 2010

Er man gründer, så er man gründer...



Klokken 07 i dag tidlig befant jeg meg utenfor Elkjøp, ventende på at dørene skulle åpnes.. Akkurat det har jeg aldri gjort før, men når man driver et lite gründerselskap teller hver krone. 

Vekkerklokken ble satt på kl. 06:00. Ikke fordi jeg hadde et fly jeg skulle rekke (slik som det pleier å være), men fordi jeg måtte shoppe. Elkjøp skulle ha et stort salg fra klokken 07, og det var behov for påfyll på kontoret.

Kvart på 7 gikk jeg hjemmefra og ble tatt i mot av en LANG kø. Jeg som trodde at jeg var tidlig ute. Jeg må innrømme at jeg var litt flau over å være "en av dem", men den halvtimen i kø var absolutt var verdt det. Noen tusen fattigere og mye kontorutstyr til Bipper (i tillegg til en grill og mye DS spill til barna) rikere var Olav og jeg på veldig fornøyde på kontoret allerede klokken halv 9. Det gikk heldigvis raskere å komme ut igjen enn det gjorde å komme inn. 

På en måte var det en litt morsom opplevelse: køene og selgerne som gav ut kaffe, vann og sjokolade til morgentrøtte shoppere i kamp om de beste tilbudene. Det var faktisk gøy!

Ambulansen var trygt plassert utenfor, klar for å 
behandle de skadde etter den harde kampen om de beste tilbudene.

Handlevognen full av laptopper og skjermer. 
Vi gjør oss klare for flere folk!

Olav var i godt humør selv om det var tidlig på morgenen. 
Tid? 06:58!



0 kommentarer:

Kort om meg

32 år. Lykkelig gift. Mamma til tre barn. Gründer av Bipper. Evig idealist. Alltid i brann. Stort sett lykkelig og full av energi.