mandag 24. mai 2010

Velkommen til Bergen Nils!


For noen måneder siden, under en av mine turer til USA, fant Nils og jeg ut at han burde være i Bergen det meste av sommeren slik at hele teamet var samlet i perioden opp mot lansering. Nå som det er ekstra mye som skal koordineres, er det viktig at alle våre ressurser befinner seg under samme tak. Jeg fant også en leilighet til Nils fem minutter fra meg, så nå kan vi jobbe 24/7!

De første tre ukene er han her uten familien, så jeg må sende en spesiell takk til hans kone Linda – som nå er  “alenemor” for deres tre år gamle tvillinger hjemme i USA.

Siden jeg ikke har lappen må jeg vanligvis ta buss til jobb. Nå som våren har kommet hadde Nils og jeg store planer om å sykle hver dag, men jeg må innrømme at det ikke har skjedd. Jeg kunne ha skyldt på regnet i Bergen, men det har jo faktisk vært sol i de siste ukene!  Jeg er mer fornøyd med å bli kjørt av Nils som låner bilen til min mann – han får ta bussen til jobb! 

Nils skjønner ikke helt hva vi klager på når det gjelder været her i Bergen, han påstår at det alltid er sol når han er her. Når det er som dette er det jo vanskelig å tro på at det faktisk regnet 90 dager i strekk for noen år siden?!
Utsikten fra vårt kontor


0 kommentarer:

Kort om meg

32 år. Lykkelig gift. Mamma til tre barn. Gründer av Bipper. Evig idealist. Alltid i brann. Stort sett lykkelig og full av energi.