onsdag 3. februar 2010

Vi lager Bipper-film!

Vi lager to filmer til Mobile World Congress; en tegnefilm, og en med bare med. Du finner begge to på YouTube – og her!

Det er lettere å formulere seg når man sitter foran PC-en enn det er når man står foran et kamera. Ann Elida lagde et veldig godt manus, men problemet er å holde seg til det. Det er vanskelig å huske! Så det endte vel med at jeg bare sto der og snakket…

Det var faktisk veldig frustrerende! Tenkte at det ville ta en times tid å gjøre et 4-5 minutters klipp, men jeg tror vi brukte noen timer. Å si det samme om og om igjen. Eller i hvert fall prøve…

Jeg håper du liker filmene – gi gjerne tilbakemelding!



Sminken er lagt!

Blondt hår og sort kjole er sjeldent lurt..

Grim er klar med kamera

En kameramann og en fotograf gjør jobben

Grim er fornøyd med å være ferdig...

Det samme er Olav og jeg!


0 kommentarer:

Kort om meg

32 år. Lykkelig gift. Mamma til tre barn. Gründer av Bipper. Evig idealist. Alltid i brann. Stort sett lykkelig og full av energi.