søndag 14. februar 2010

Vår Bipper stand i Barcelona


På bare noen timer klarte vi å forvandle et tomt arealet til et utstillingsrom for Bipper!

Nå er jeg tilbake på MWC, denne gangen som utstiller! Det er utrolig hvordan et tomt område kan bli forvandlet til en spennende stand bare på noen få timer – takket være hardt arbeid av team Bipper.

Ja, som start-up må vi (med hjelp fra noen veldig snille menn fra Innovasjon Norge) sette opp alt fra tapet til planter, plakater og gress selv. Jeg tror også det er bra for samholdet i Bipper at vi alle gjør dette sammen. Teambuilding!

Vi var veldig fornøyde med resultatet, og feiret med en Team Bipper middag sammen med noen av våre partnere i leiligheten.

Jeg vil gjerne får sagt at jeg er veldig fornøyd med å være en del Innovasjon Norges ”Paviljong” på MWC. For det første dekker Innovasjon Norge halvparten av kostnadene i forbindelse med å delta på konferansen (som er et betydelig beløp for en start-up, og som er avgjørende for at vi kan delta), og for det andre gir det et veldig positivt signal å være tilknyttet dem. Så takk til Innovasjon Norge! Desiree og resten av gjengen var til god hjelp og støtte gjennom hele konferansen. Og - de holdt en fantastisk cavafest på paviljongen!
Vi begynte med et tomt område...

Dekket veggene med oransj tapet

og fototapet

Standen ble veldig annerledes enn de fleste andre på messen





0 kommentarer:

Kort om meg

32 år. Lykkelig gift. Mamma til tre barn. Gründer av Bipper. Evig idealist. Alltid i brann. Stort sett lykkelig og full av energi.