mandag 15. februar 2010

Vi vant!

Jeg kan ikke tro det… Vi vant Mobile Premier Awards! Jeg er så glad!

En av grunnene til at det er så mye trykk på standen og at vi får såpass mye oppmerksomhet er fordi vi vant ’Mobile Innovation Award for best start-up’ mandag kveld! Dette er egentlig en bragd – spesielt siden 250 selskapet globalt var nominert til prisen. 

Dette er nesten et heldagsarrangement som startet klokken 14 med presentasjoner fra finalistene (du kan se min nederts i innlegget) foran en jury bestående av høyt respekterte folk i bransjen, og et publikum på flere hundre mennesker. Jeg var der med Nils, Olav og Milla – vårt ”barn”. Når det endelig var min tur å gå på scenen med Milla må jeg innrømme at jeg var rimelig nervøs, men Olav og Nils roet meg ned: ”Bare vær deg selv!” Etter alle presentasjonene gikk vi på et minglings arrangement, og vinneren ble annonsert klokken 20 – Bipper!

Etter en rask feiring og noen telefoner til venner, familie og investorer kom vi oss av gårde til galla middagen hvor jeg satt på VIP bordet med alle ’de viktige’ i mobilbransjen. Buzzen rundt Bipper er i gang, ikke bare i Barcelona, men også verden rundt..


Min 3 minutters pitch.. Ganske så nervøs!
Stolt mottaker av prisen!

6 sekunder igjen av presentasjonen...


Min mobiljente Milla og jeg - glade for å være ferdige

Sammen med to av jurymedlemmene



0 kommentarer:

Kort om meg

32 år. Lykkelig gift. Mamma til tre barn. Gründer av Bipper. Evig idealist. Alltid i brann. Stort sett lykkelig og full av energi.