søndag 21. mars 2010

Til fjells!

Hvert år drar familien til Geilo med SPE (Society of Petrolium Engineers). Mannen min er styremedlem der, og de inviterer familiene til alle styremedlemmene på helgetur til fjellet. Barna er kjempe fornøyde - vi også!


I fjor sto jeg på slalåm for første gang, og det var utrolig gøy! Faktisk såpass vellykket at vi kjøpte utstyr til hele familien. Barna var naturtalenter, og det tok ikke lang tid før de ble flinkere enn meg...
Norge er vakkert!

Oda i heisen på vei opp til de større bakkene.
Det tok ikke lang tid før hun ble flinkere enn meg...

Til og med Alvin prøvde seg på slalåm. Han var så 
stolt følte seg så stor - akkurat som sin eldre bror og søster.

Tid for litt afterski!

0 kommentarer:

Kort om meg

32 år. Lykkelig gift. Mamma til tre barn. Gründer av Bipper. Evig idealist. Alltid i brann. Stort sett lykkelig og full av energi.