torsdag 25. mars 2010

Team Bipper i Las Vegas


Team-møter er utrolig viktig. Spesielt når deler av teamet sitter på andre siden av Atlanteren. 

Forrige turen til Las Vegas var full av planer og svært lite søvn. Jeg tror vi gjennomsnittelig hadde fire møter per dag pluss kveldsmøter. Denne turen hadde vi mer fokus på å møte viktige kontakter og team-arbeid.

Med Nils som er i New Jersey og resten av teamet i Norge er det avgjørende at vi får tilbrakt litt tid sammen. Vi kan gjøre mye på Skype og mail, men ikke alt. Energien og samholdet man opplever når man er sammen ansikt til ansikt er utrolig viktig. At vi også fikk vært sammen med Are gjorde det enda bedre. Det var faktisk såpass vellykket at vi fant ut at Nils flytter til Norge for en liten periode i vår og sommer slik at han kan være der opp mot lanseringen. Hmmm – håper at hans kone Linda synes at det er greit. Han mener at hun er det … Jeg gleder meg veldig til å møte henne. Hun er med-grunnlegger av Entrepreneur Exposé og Presidenten av Her Business – en nettpublikasjon som fokuserer på kvinnelige entreprenører. Entrepreneur Exposé ble utviklet med det mål å støtte kvinner som vil starte sin egen business eller som vil ta en eksiterende bedrift til neste nivå.

Tilbake til Vegas. Vegas er en by annerledes enn noen andre. For å være ærlig var jeg ganske sjokkert da jeg var her første gang i januar, men denne gangen var det annerledes. Vegas er et show i seg selv! Det er gøy å være her noen dager, men også deilig å dra. Jeg snakket med en dame som hadde voks opp i Vegas, og nå oppdro tre tenåringsbarn her. I følge henne var hverdagslivet noe ganske annet enn det de besøkende opplever. Livet utenfor The Strip er visstnok som livet i alle andre byer.
Rom med utsikt! Anbefaler hotellet på det sterkeste 
- les neste blogginnlegg!

Jeg nyter solen! Rett fra fjellet til dette
 - kan ikke klage!

INNE på The Venitian! En italiensk by med shoppinggate, 
restauranter, båter og kanaler inne på hotellet. Dette er Vegas!






0 kommentarer:

Kort om meg

32 år. Lykkelig gift. Mamma til tre barn. Gründer av Bipper. Evig idealist. Alltid i brann. Stort sett lykkelig og full av energi.