tirsdag 30. mars 2010

Bye, Bye Miami Beach!


Nå er jeg på vei hjem fra Miami. Var helt fantastisk å kjenne solen igjen! Snart er jeg hjemme hos barna mine og mannen min, klar for å påskeferie. 

Etter noen hektiske dager i Las Vegas dro jeg til Miami Bech. Planen var å være noen dager her med Are Traasdahl (grunnleggeren av Thumbplay og ny konsulent i Bipper) og min styreformann Svein Johnsen, men Svein kunne ikke bli med, så jeg dro alene. Flyet var allerede booket og betalt, det samme med hotellet. Når jeg likevel ikke kunne få igjen noe penger, var det bedre å dra ned til solen, kanskje jobbe litt fra solsengen og prøve å ta igjen litt søvn.

Og det sistenevnte gikk faktisk! De siste årene har søvn stått nederst på prioriteringslisten. Først kom barna, med alt det innebærer (ja, barn er fantastisk, og dette er en periode alle foreldre må gjennom, men en full natts søvn… Det beste noen kunne ha gitt meg!), og deretter var et firma (kombinert med småbarn) som krever gjennomsnittlig 80 timer i uken med jobbing. Altså lite søvn…

I Miami følte jeg at jeg hadde noen dager der jeg kun trengte å tenke på meg selv, og det er lenge siden. Å overleve finanskrisen gjorde meg til en ‘jobboholiker’, og målet med Miami-turen var å legge fra meg Macen, lese bøker, sove og slappe av så mye som mulig. Og det gjorde jeg!

Jobbdelen av turen var også bare fornøyelig. I fikk vært mye sammen med Are, møte hans vakre kone og baby. Å kose med en baby på 6 måneder gjør at jeg får lyst på en til, men bilen er full – og det samme er timeplanen. Tre er et fint antall – enig?

Jeg gleder meg så mye til å se barna mine igjen! Jeg dro til USA på morgenen den 21., og kommer hjem igjen i morgen klokken 4. Har kjøpt haugevis av amerikansk påskegodt som haren kan fylle eggene med. Litt mye tror jeg… Men det er sånn det er når jeg er utenlands – jeg kommer hjem med kofferten full av ting til barna, kanskje (ikke alltid) en liten gave til min mann, men sjeldent noe til meg selv. Bortsett fra oransje ting som matcher Bipper stilen selvfølgelig!
Kan du tenke deg noe bedre? 
Dessverre var ikke dette mitt hotell...

Dette var mitt hotell. Og det pøseregner mens jeg prøver å få 
spist frokosten min. Anbefaler ikke hotellet! 
Kommer en anmeldelse av det her på bloggen i morgen...

Nydelige strender!


0 kommentarer:

Kort om meg

32 år. Lykkelig gift. Mamma til tre barn. Gründer av Bipper. Evig idealist. Alltid i brann. Stort sett lykkelig og full av energi.