onsdag 28. oktober 2009

Ikea . . .

Å katalogshoppe er langt morsommere enn å varehusshoppe - dessverre! Det var ikke slik før, men det kvinnelige shoppinggenet har på en eller annen måte forsvunnet de siste årene. Min kjære mann er godt fornøyd med det egentlig ;-). Og lommeboken også!

Det finnes noen butikker der jeg liker å shoppe. Den typen butikker der det er god plass mellom stativene. En rolig atmosfære. Og der  en hyggelig ekspeditør anbefaler klær, henter klær, roser antrekk - og jeg føler meg som en dronning! Problemet er bare at jeg ikke har penger til å handle i slike butikker. Det blir liksom H&M og Ikea på meg. 
Og i dag var det Ikea! Vi har i evigheter snakket om de siste tingene som må på plass i huset, og i dag var dagen for å kjøpe inn. Med en komplett handleliste kjørte vi til Ikea med ankomst 15 minutter før de åpnet (også nøye planlagt for å unngå kø), men like fullt tok det hele 6 timer (og en overfull bil) før vi var hjemme igjen. Det er helt utrolig hvor mange mennesker som finner tid til å handle på Ikea en helt vanlig ukedag...
Nå venter skruing og montering. Fikk god hjelp av min egen Byggmester Bob! Men kjenner jeg oss selv rett tar det nok et par måneder før vi er i mål med alt som skal settes sammen og finne sin plass!

0 kommentarer:

Kort om meg

32 år. Lykkelig gift. Mamma til tre barn. Gründer av Bipper. Evig idealist. Alltid i brann. Stort sett lykkelig og full av energi.