søndag 18. oktober 2009

Fra Motorola til korps konsert


Vel hjemme i Norge igjen! Og utrolig deilig å få være sammen med mine tre små igjen. Å være på reise og jobbe så mye som gründerlivet krever, er på ingen måte alltid lett....
 
Og fra spennende møter og forhandlinger i Bulgaria gikk turen mer eller mindre direkte til Aspirantenes første konsert. Oda har begynt å spille tverrfløyte (slik jeg også gjorde fra jeg var 9 år og frem til gutter og moro stjal fokuset i 15 års alder...), og jeg blir rørt av å se på henne. Hennes interesse for fløyten og gleden ved å skape musikk minner meg veldig om meg selv på samme alder. Også hennes trang til å klare alt perfekt - med en gang og uten øving! Den siste biten har jeg måttet jobbe med for min egen del...

Skolekorpset sin konsert ble en hyggelig fest for oss alle, og mens foreldrene satte mest pris på å høre sine ferske musikanters første toner, satte brødrene mest pris på hjemmebaksten som ble servert!

0 kommentarer:

Kort om meg

32 år. Lykkelig gift. Mamma til tre barn. Gründer av Bipper. Evig idealist. Alltid i brann. Stort sett lykkelig og full av energi.